займы с плохой кредитной историей

📙📙 ۱-    تفکر و رفتار افراد بر اساس مسئولیت ها و جایگاه سازمانی آنان ساخته می شود. این تفکر و رفتار کاملا با منطق حاکم بر جایگاه آنها مطابقت دارد. رفتار آنها کاملا منطقی است سعی کنید این منطق را درک کنید.

۲-    بجای تجربه شرایط هر پست در سازمانتان، برای درک منطق حاکم بر آن، سعی کنید نحوه تعامل با افرادی که در این پست ها ساخته شده اند را یاد بگیرید. بصرفه ترین راه ورود به منظومه فکری افراد سازمان، خود آنها هستند، برای دریافت بهترین پاسخ ها در مورد چرایی نحوه رفتارشان، از خود ایشان سوال کنید. شما تنها می بایست نحوهء پرسیدن را بدانید. اگر اینطور نیست، روی توانائی های خود کار کنید.

•    تجربه های گذشته شرکت که هم اکنون برای شما بازگو می شوند بر پایه منطق های قوی و شرایط واقعی درک شده از طرف کارکنان سازمان است. درک کنید حس و تجربه و منطق و دانش کارکنان سازمانتان محترم و واقعی است. نشان دادن احترام از طرف شما در مقابل آنها تنها صحه گذاردن بر درک این پتانسیل است و نه منتی در جهت آبرومند و یا ارزشمند کردن آن.
۳-    درک شرایط سخت و موقعیت های ناامن کار و دلایل محافظه کار شدن و یا بی تفاوت شدن کارکنانتان، از طرف شما به معنی قبول وضعیت موجود و پیروی از منطق آنها نیست، بلکه شناخت صحیح بیماریی است که در تار و پود آنها درطول زمان ریشه دوانده و درک اینکه راه حل هایی مناسب برای درمان کردن این بیماری ها نیاز است. شما به عنوان مدیر، مسئول پیدا کردن این راه حل ها هستید اما در ابتدا باید بیماری را درک کنید.
۴-    تغییر نیازهای اساسی انسان را در برهه زمان درک کنید. انسان گذشته در چرخه کاری ساخته دست خود، محصور بوده است اما انسان کنونی از کار به دنبال ارتقاء توانمندی ها و از حیات نیز بدنبال کیفیت آن است. شما در سازماننان، به علت شرایط گوناگون، با افرادی مواجه هستید که در چرخه تفکر انسان گذشته محصور شده اند. موفقیت شما در انتقال تفکر افراد سازمانتان از تفکر انسان گذشته به انسان کنونی است.
•    شرط اساسی این انتفال حضور تفکر خود شما در حال و سیر گاه گاه آن در آینده است. اگر خود شما درون چرخهء تفکر انسان گذشته متوقف شده اید راهی برای نجات خود پیدا کنید تا سازمانتان نجات یابد.
۵-    شما بعنوان مدیر سازمان خود موظفید که درک کنید آینده سازمان شما مضربی از گذشته آن نخواهد بود و حتی بر پایه گذشته سازمانتان ساخته نخواهد شد. و بعد از درک این موضوع شما مسئول انتقال آن به افراد سازمانتان هستید. همچنین مسئول ایجاد احساس امنیت در آنها در برخورد با این فضای نا آشنا هستید.
•    تنها را نجات سازمان های امروزی این است که مدیران آنها درک کنند، آیندهء سازمان ها باید بر اساس شرایط آینده پایه ریزی شود.( سازمان های آینده یا سازمان های صخره نورد یا سازمان های مهاجر)

۶-    در آینده شما بعنوان مدیر ناچار خواهید بود اذهانی که با قوانین آینده تفکر می کنند را مدیریت کنید و فضای ذهنی بدون التهاب  جهت توسعه راهبری سازمانتان ایجاد کنید.
۷-    مدیران بزرگ،‌ مدیرانی خواهند بود که بتوانند در آینده، بین لزوم ایجاد بسترهای تغییر که بطور طبیعی همراه با بروز التهاب در مجموعه بوجود می آیند، و ایجاد امنیت و آرامش در همان مجموعه، تعادل برقرار کنند. این مهم میسر نخواهد شد مگر با احترام و درک آنچه که در نزد گذشتگان بوده است. آن منظر زیبای آنها(گذشتگان) از آینده شان که تار و پود حال ما را شکل داده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

займ на карту онлайн срочный займ на карту займ на карту срочно без отказа